Home » , , , , , , » Gaza : Apa Cerita? Perkongsian Pengalaman Ke Gaza Afdlin Shauki Bront,Palarae Serta Peserta Lain (Video)

Gaza : Apa Cerita? Perkongsian Pengalaman Ke Gaza Afdlin Shauki Bront,Palarae Serta Peserta Lain (Video)

Gaza : Apa Cerita? Perkongsian Pengalaman Ke Gaza Afdlin Shauki Bront,Palarae Serta Peserta Lain (Video)




















Gaza : Apa Cerita? Perkongsian Pengalaman Ke Gaza Afdlin Shauki Bront,Palarae Serta Peserta Lain (Video)


Rakaman Sesi perkongsian pengalaman ahli misi A2G11-ER sepanjang menjalankan misi di Gaza yang dibuat bersama pelajar Mesir di Kaherah baru-baru ini.

Tempat : Masjid Thantawi, Kaherah Mesir
Anjuran : Aqsa Syarif Mesir | Kelab Ikram Mesir
Disediakan oleh : Media Ikram Mesir

# Gangguan teknikal pada minit 45:52 hingga 47:02

Roti dijual dengan 3 Harga
1) Harga Pasaran - untuk golongan mampu
2) Harga kos - untuk golongan kurang mampu
3) Percuma - untuk golongan tidak mampu

Yang mengagumkan adalah palestinian datang dan declare mereka dari golongan mana, seandainya mereka mampu, mereka tidak menipu dan mengambil harga percuma.

Ustazah ada berbual dengan Nasrul(Bront) pasal hal ini : 

Kata Nasrul, "Itulah mereka ustazah, mereka(Palestinian) ini ada IMAN dan MARUAH"

Jawab ustazah, " Jadi, kita perlu tolong rakyat Malaysia. Kalau rakyat Palestin kita perlu bantu untuk menaikkan ekonomi mereka, Tapi di Malaysia kita perlu tolong untuk menaikkan IMAN dan MARUAH mereka.

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink