Home » , , , , , » Tiada Niat Persenda Sesiapa – Rosyam Noor | Lawak Rosyam Noor Cetus Konteoversi Anugerah Skrin 2012

Tiada Niat Persenda Sesiapa – Rosyam Noor | Lawak Rosyam Noor Cetus Konteoversi Anugerah Skrin 2012


stesyen tv rosyam


Susulan VIDEO UCAPAN ROSYAM NOOR ANUGERAH SKRIN 2012 CETUS KONTROVERSI  Metro Ahad semalam telah berjaya mendapatkan respon daripada tuan punya badan. Rosyam menegaskan yang dia tidak berniat mempersendakan sesiapa sebaliknya hanya menyampaikan maksud jelas mengenai peraturan stesyen tv. 
Untuk pengetahuan, kata-kata yang dilontarkan oleh Rosyam Noor pada malam tersebut adalah dialognya sendiri. Di bawah ialah penjelasan daripada tuan punya badan:-

Bukan niat saya mahu mempersenda mana-mana stesen televisyen tapi menyampaikan maksud jelas mengenai peraturan stesen TV dan mengangkat Gagasan 1Malaysia. Ketika saya menyebut stesen TV Alhijrah, maksud saya ialah stesen itu mengangkat lakonan mengikut landasan Islam. Begitu juga sepatutnya Snow White dicium sebelum saya tersedar dan katakan ini Malaysia bukan Amerika. Mesej saya untuk karyawan seni tempatan supaya memahami peraturan stesen TV itu sendiri. Begitu juga saya menyelitkan mesej antara saya dengan orang kerdil iaitu jika saya sumpah kami menjadi tinggi, orang kerdil itu menjawap, saya takut lupa diri

Selamat Menyambut Deepavali klik= sini

Inilah Penjelasan rosyam noor terhadap ucapannya ketika Anugerah Skrin 2012,tapi yang aku tak faham Apakah maksud dia tentang (mengangkat gagasan 1malaysia)

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink