Video Ucapan Rosyam Noor Anugerah Skrin 2012 Cetus Kontroversi



berkenaan dengan Kehambaran Anugerah Skrin 2012,Satu lagi pertanyaan yang sedang hangat dibincangkan di laman sosial facebook berkaitan Anugerah Skrin 2012 yang berlangsung pada malam tadi berkaitan dengan awak yang telah dibuat oleh Rosyam Noor ketika menjadi salah seorang penyampai anugerah. 


Menangi RM100,00 Di = SINI

Rosyam Noor telah berganding bahu dengan Erra Fazira dan membawakan watak Captain Hook.
Lawak yang dibuat oleh Rosyam Noor seolah-olah menyindir TV Al Hijrah. Namun segelintir pihak menyatakan yang Rosyam Noor tidak sensitif dan telah menghina Islam. Di bawah ialah petikan lawak yang dibuat oleh Rosyam Noor.
Nasib baik kita kat TV3 bley cuit-cuit, kalau kat TV Al-Hijrah cuit pun tak boleh










kredit Video- Speaker Pecah

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ahaa, its good dialogue regarding this article here at this web site, I have read all that, so now me also commenting
here.

Feel free to visit my webpage: minecraft for free

Tanpa Nama berkata...

Good site you have here.. It's difficult to find good quality writing like yours these days. I honestly appreciate individuals like you! Take care!!

Here is my page :: How to get free Minecraft

Tanpa Nama berkata...

I comment when I like a post on a site or I have something
to add to the discussion. Usually it is a result of
the fire displayed in the post I read. And on this post
"Video Ucapan Rosyam Noor Anugerah Skrin 2012 Cetus Kontroversi".
I was moved enough to post a leave a responsea response ;-) I actually do have a couple of questions for you if
you don't mind. Could it be simply me or do some of the comments come across as if they are written by brain dead folks? :-P And, if you are writing at additional online sites, I would like to follow anything fresh you have to post. Would you make a list all of your social sites like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?

Look into my blog - minecraft accounts

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink