Home » , , , , , , » Jangan Ambil Gambar Saya Tidak Memakai Hijab | Gadis Syria ( Video)

Jangan Ambil Gambar Saya Tidak Memakai Hijab | Gadis Syria ( Video)

Jangan Ambil Gambar Saya Tidak Memakai Hijab | Gadis Syria ( Video)



Jangan Ambil Gambar Saya Tidak Memakai Hijab | Gadis Syria ( Video)


Perang Di Syria semakin memuncak, hari ini tentera Bashar Al-Assad Laknatullah telah membedil Jobar, Damaskus bertubi-tubi. Saat perit bedilan tersebut, para pemuda bergegas mendatangi lokasi untuk melihat adakah korban yang harus diselamatkan dengan segera. Mereka bergegas mendatangi bangunan-bangunan yang telah hancur rata ditimbuni tanah untuk melihat adakah masih ada warga yang tertimbun dalam runtuhan, Alhamdulillah seorang bapa berjaya diselamatkan. 

Saat dikeluarkan dengan lemas bapa itu menangis, "Putri saya, putri saya.. putri saya.."

Terdengar suara yang berasal dari bawah tanah membuat orang-orang bersegera menolong. Seorang gadis muda yang masih terkubur di bawah rumahnya setelah serangan udara bertubi-tubi dari tentara Assad.

Apakah Anda tahu apa kata-kata pertama dari gadis muuda itu ketika beberapa orang laki-laki turun dan menyelamatkannya?



"Saya mohon pakcik, hentikan kamera, saya tidak memakai Hijab!" Inilah kata-kata pertamanya saat melihat cahaya. 



" Pakcik tolong hentikan kamera, saya tidak memakai Hijab!"

Meski dalam keadaan terluka dan hampir meninggal, ia tetap mengingat bahawa ia belum mengenakan jilbab dan ia akan dibantu oleh lelaki yang bukan mahramnya. Ini dia contoh muslimah dan gadis Syria yang menunjukkan akhlak-akhlak Islam.

Ini hanya contoh kecil, bagaimana akhlak penduduk Syam. Dan seandainya muslim dunia tahu, bagaimana kemuliaan akhlak penduduk Syam

sesungguhnya benar sabda Nabi yang mengatakan keberkatan menyinari tanah Syam, kerana keindahan akhlak penduduk Syam dan ketaatan kepada agama menyinari negeri itu. 

Sekarang kami tahu kenapa orang-orang Kuffar dan Syiah ingin membunuh seluruh penduduk Syria, kerana mereka takut sinar yang terpancar dari akhlak dan ketaatan penduduk Syam memperlihatkan kebusukan ajaran agama Syiah.




0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink