Home » , , , , , , , , , , » Sharifah Sakinah Menari Macam Orang Gila - Video

Sharifah Sakinah Menari Macam Orang Gila - Video

Sharifah Sakinah Menari Macam Orang Gila

Sharifah Sakinah Menari


Sharifah Sakinah Menari Macam Orang Gila

Pelakon yang kini semakin popular dek video-video kontroversi di laman sosial Keek, Sharifah Sakinah kini tampil dengan video ringkas terbarunya.
Kali ini, dia menari di atas meja sambil menggayakan rambut palsu panjang yang mengerbang sambil menyanyi dengan menggunakan aplikasi suara ala kartun Chipmunks.
Kebanyakan peminat yang menonton videonya itu mengatakan mereka terhibur dengan video gadis berusia 24 tahun itu.
Malah mereka juga dilihat semakin terbuka dan boleh menerima sikap gila-gila Sakinah.
Ini merupakan sebahagian komen daripada penonton yang telah menonton video tersebut:
Namun tak kurang juga yang mencemuhnya seakan-akan tidak menghormati ayat Al-Quran yang digantung di dinding ruang tamu tersebut.
Mungkinkah Sakinah boleh menjadi pelapis kepada pelawak wanita tempatan seperti Louisa Chong, Rosnah Mat Aris ataupun Angelina Tan?







0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink