Home » , , , , , , , » Video Keadaan Jerebu Di Muar Sehingga Diistiharkan Darurat

Video Keadaan Jerebu Di Muar Sehingga Diistiharkan Darurat

Video Keadaan Jerebu Di Muar Sehingga Diistiharkan Darurat


Video Keadaan Jerebu Di Muar Sehingga Diistiharkan Darurat

Sehingga 23hb Jun, 2013, Jabatan Alam Sekitar (JAS) melaporkan bacaan IPU di Muar setakat 7 pagi ini ialah 746 manakala bacaan setakat 11 pagi pula meskipun mencatatkan sedikit penurunan kepada 690 tetapi masih pada tahap bahaya.


Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak telah mengisytiharkan DARURAT berikutan keadaan jerebu khususnya di kawasan Muar meliputi dua daerah itu berada pada tahap Indeks Pencemaran Udara (IPU) melebihi 500 iaitu pada tahap kecemasan atau 'emergency'.

Saksikan keadaan jerebu teruk yang melanda sekitar bandar Muar, Johor yang telah dirakamkan pada Ahad, 23 Jun 2013 dan beberapa hari sebelumnya.





0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink