Home » , , , , , , » Video Pergaduhan Penyokong Kelantan TRW dan Johor Darul Takzim JDT Stadium Larkin 22 mei 2013

Video Pergaduhan Penyokong Kelantan TRW dan Johor Darul Takzim JDT Stadium Larkin 22 mei 2013

Video Pergaduhan Penyokong Kelantan TRW dan Johor Darul Takzim JDT Stadium Larkin 22 mei 2013


 




Video Pergaduhan Penyokong Kelantan TRW dan Johor Darul Takzim JDT Stadium Larkin 22 mei 2013


Satu babak pergaduhan diantara penyokong Johor Darul Takzim dan Penyokong Kelantan The Red Warrior di stadium larkin Johor 22 mei 2013 dalam perlawanan liga super 2013


Dalam bola sepak Malaysia ni, kebanyakan fans sama saja. Yang beza sikit fans Melaka dengan Penang, sebab diaorang memang legend.
Bila tengah up, memang lain sikit perginya. Biasalah tu, bagi peluang. Kebanyakan team yang up pada abad ke-21 ni sudah merasa jatuh bangun pasukan masing-masing.
Setiap pasukan akan merasa, sebab memang kehidupan ni macam roda, kejap kat atas, kejap kat bawah, kejap bini pulak kat atas. Haaa, yang ni rare.
Gua amat teruja dengan tahun 2013 kerana arena bola sepak Malaysia makin meriah, macam-macam insiden ada, dan makin banyak stadium dipenuhi penyokong. Cuma FAM je bangang statik tak ubah-ubah.


Pinjam Ayat Sukan Star






Mohon Penjelasan Isu Anggota Rela yang turut dibelasahi,,,


0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink