Home » , , , , , , » Parodi BOBO dianggap Gila Dan Burukkan Malaysia?

Parodi BOBO dianggap Gila Dan Burukkan Malaysia?

Parodi BOBO  dianggap Gila Dan Burukkan Malaysia?





Parodi BOBO dianggap Gila Dan Burukkan Malaysia?


Amboi sejak bernaung di bawah syarikat produksi terkenal, MIG semakin banyak pula video parodi yang dihasilkan oleh Bobo ya.
Jika sebelum ini Bobo pernah popular dengan parodi lagu Sayang nyanyian Shae dan Diamond, Rihanna, terbaru menerusi laman web rasmi MIG Online, Bobo dikatakan telah tampil dengan video terbarunya menerusi lagu Jahat nyanyian Stacy.
Menerusi respon para peminat yang menyaksikan video tersebut di laman Fabook rasmi Stacy, ramai antara mereka mengkritik video berkenaan sehingga ada yang mengatakan Bobo sebagai budak gila yang memburukkan nama Malaysia.

Screen-Shot-2013-05-21-at-3.13.55-PM
BOBO dianggap Gila
Antara gaya yang dihasilkan oleh Bobo :
Dia punya muncung, kalah bibir Angelina Jolie :)
Meskipun Bobo dihentam dan dikritik teruk oleh peminat, bagi OHBULAN! kami sendiri sangat terhibur dengan video parodi yang dihasilkan, cuma kalau boleh gaya dan reaksi muka itu biarlah dipelbagaikan agar penonton tidak boring asyik melihat gaya lenggokan yang sama sahaja.
Apa pun jom layan video perodi Jahat yang dihasilkan oleh Bobo selepas ini. Semoga terhibur! – Ohbulan.com.my



p/s: Memang tak best pun,,Anda pulak bagaimana?

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink