Home » , , , , , , » Sharifah Shahira Kecewa Dengan Sharifah Sakinah

Sharifah Shahira Kecewa Dengan Sharifah Sakinah

Sharifah Shahira Kecewa Dengan Sharifah Sakinah

  Sharifah Shahira




Sharifah Shahira Kecewa Dengan Sharifah Sakinah



Umum pun tahu adik kepada Sharifah Shahira, Sharifah Sakinah kebelakangan ini kerap memuat naik video kontroversi di laman Keeknya.
Sakinah mula menjadi perhatian ramai melalui satu video di mana dia memberitahu warna pakaian dalamnya secara terang-terangan melalui akaun Keek Anzalna Nasir.
Walaupun dikecam hebat, Sakinah terus merakam dan memuat naik video-video lain. Ada sesetengahnya seperti sengaja memerli orang-orang yang mempertikaikan niatnya merakam video sebelum ini.
Terbaru, Sakinah telah berkongsi satu lagi video kontroversi yang menunjukkan zip seluarnya terbuka semasa sedang bercakap. Menerusi video tersebut, DIdapati adik kepada Sharifah Shahira ini memang sengaja melakukan perkara itu namun tidak dapat dipastikan apakah niat sebenarnya.
Dan petang semalam, Sharifah Shahira atau lebih mesra dipanggil Shiera menulis sesuatu di akaun Twitter miliknya mengenai sikap adiknya itu.
Screen Shot 2013-05-29 at 16.05.12

      SHARIFAH SHAHIRA KECEWA DENGAN SHARIFAH SAKINAH

Dari apa yang ditulis, kami anggarkan Shiera menganggap video-video yang dibuat oleh adiknya itu adalah kurang bijak dan tidak elok.
Screen Shot 2013-05-29 at 16.05.28

                        SHARIFAH SHAHIRA KECEWA DENGAN SHARIFAH SAKINAH

Melalui Twitter Shiera juga, dia menulis yang dia pernah bercakap dengan Sakinah mengenai perkara itu tetapi mungkin tidak diambil pusing oleh Sakinah.
Screen Shot 2013-05-29 at 22.09.32

SHARIFAH SHAHIRA KECEWA DENGAN SHARIFAH SAKINAH

Sebelum ni Sakinah ada memberitahu kepada pihak media yang ahli keluarganya memahami sikapnya yang gila-gila. Tapi mungkin kali ini Shiera lihat perangai adiknya itu sudah keterlaluan.
Screen Shot 2013-05-29 at 22.13.19

SHARIFAH SHAHIRA KECEWA DENGAN SHARIFAH SAKINAH

Bagus jugalah ada kakak macam Shiera ni, bukan jenis yang nak menangkan keluarga sendiri walaupun tahu sesetengah perkara tu tak elok dibuat, betul tak?
Sumber:  Ohbulan.com

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink