I'm hot! So, please dont touch me!

I'm hot! So, please dont touch me!





















I'm hot! So, please dont touch me!



I'm HOT : Ramai yang pelik bila seorang muslimah yang lengkap menutup aurat sempurna dan berpurdah dilabelkan sebagai 'hot'. Sebab istilah hot sering dikaitkan dengan hot chick yang seksi-meksi tu.  Hot yang dimaksudkan dalam gambar di atas adalah 'kepanasan api neraka'. Maksudnya, jangan sentuh dia kalau tak nak merasa panas api neraka.

Anonymous : Lelaki yang pakai topeng Anonymous tu pula bagi menggambarkan seseorang yang tidak dikenali. Bila dah tak dikenali, secara automatik ia akan dilabel sebagai bukan mahram. Maka haramlah bersentuhan antara bukan mahram. Tengoklah gayanya seperti ingin menyentuh muslimah tersebut.

"I'm hot. So, please dont touch me because you are anonymous. Not my husband." 

Kadang-kadang, kita tengok perempuan yang lengkap menutup aurat itu masih tidak menjaga batas pergaulannya dengan lelaki bukan mahram. Sebab itu wujudnya persepsi negatif masyarakat yang tak bertudung terhadap wanita bertudung. Sebab itu juga wujudnya alasan tipikal wanita yang degil tidak mahu menutup aurat  yang mengatakan "bertudung tak semestinya baik".

"Harap tudung je labuh, tapi perangai....?"

Kenapa perlu disalahkan tudung bila si pemakainya yang buat perangai? Tegurlah si pemakai tudung, bukannya tegur tudung. Mereka juga manusia biasa yang tidak terlepas daripada kesilapan. Sekurang-kurangnya mereka dah terlepas dari azab siksa tidak menutup aurat. Memang benar yang bertudung itu tak semestinya baik. Tapi, orang yang baik pasti akan menutup aurat. Sebab, tidak ada istilah baik bagi orang yang ingkar arahan Pencipta-Nya. 

Memakai pakaian sexy itu HOT.. Memakai purdah itu BEAUTIFUL..
Neraka itu HOT.. Syurga itu BEAUTIFUL..

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink