Home » , , , , , » Kantoi khalwat, Pengarah Tabung Haji sorok kepala !!

Kantoi khalwat, Pengarah Tabung Haji sorok kepala !!


 Kantoi khalwat, Pengarah Tabung Haji sorok kepala !!




Kantoi khalwat, Pengarah Tabung Haji sorok kepala !!



Dua gambar di atas, pasangan yang ditangkap khalwat di bilik bernombor 328C di sebuah hotel di Kompleks Tabung Haji di Bayan Lepas pada 20 Mei lepas, kira-kira 6.10 petang.
Memalukan institusi Tabung Haji kerana yang ditangkap adalah Pengarah Tabung Haji Pulau Pinang, Rozimin Ahamed  Kamil dan seorang staf wanita. Namun mereka mengaku tak bersalah.


Rozimin dituduh mengikut Seksyen 27 (a) Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Pulau Pinang 1996 manakala Nor Hamiza mengikut Seksyen 27 (b) enakmen sama. Kalau kena, mereka akan didenda tidak lebih RM3,000 atau penjara maksimum dua tahun atau kedua-duanya.

Kes mereka akan disebut semula pada 27 Jun dan sekali lagi kepala mereka akan terpaksa disorok. Mereka diikat jamin RM1,500 dengan seorang penjamin.


Sumber 

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink