Lagu Tema James Bond,Skyfall nyanyian Adele Sudah Ditayangkan di You Tube



Tidak sampai 24 jam apabila penyanyi British, Adele mengumumkan yang dia bakal menyanyikan lagu tema untuk filem terbaru James Bond, Skyfall, lagu tersebut telah pun bocor ke internet dan mula mendapat perhatian di seluruh dunia.
Lagu berjudul Skyfall yang diambil dari tajuk yang sama dengan filem itu, bakal dilancarkan pada 5 Oktober ini bersesuaian dengan tarikh yang yang digelar pihak penerbit sebagai “James Bond Day” kerana meraikan ulang tahun ke 50 legasi James Bond, bermula pada 1962 menerusi filem Dr No.
Menariknya lagu ini ditulis oleh Adele sendiri yang turut bekerjasama dengan penerbit muzik, Paul Epworth. Gandingan mereka berdua sebelum ini berjaya menaikkan nama Adele dipersada antarabangsa menerusi lagu Rolling In The Deep.
Kritikan awal yang positif diterima menerusi lagu ini apabila ramai yang memuji akan selingan orkestra muzik tema Bond serta sentuhan klasik yang mengiringi suara Adele. Skyfall adalah filem ke-23 James Bond yang diarahkan Sam Mendes serta menampilkan aktor pujaan ramai, Daniel Craig yang kembali memegang watak ejen 007 ini.
Menjadi legasi kebanggaan masyarakat British, filem-filem James Bond sebelum ini turut menampilkan barisan artis terkenal untuk menyanyikan lagu temanya seperti Goldeneye( Tina Turner), Tomorrow Never Dies (Sheryl Crow), Die Another Day(Madonna), You Know My Name untuk filem Casino Royale (Chris Cornell) dan Another Way To Die dalam filem Quantum of Solace (Jack White & Alicia Keys)






ini dia lirik lagu filem james bond skyfall 

james Bond "Skyfall" theme song by Adele. (c) 2012

Lyrics:
This is the end 
Hold your breath and count to ten 
Feel the Earth move and then 
Hear my heart burst again 

For this is the end 
I've drowned and dreamt this moment 
So overdue I owed them 
Swept away I'm stolen 

Let the sky fall 
When it crumbles 
We will stand tall 
And face it all together 

Let the sky fall 
When it crumbles 
We will stand tall 
And face it all together 
At Skyfall 

Skyfall is where we start 
A thousand miles and poles apart 
Where worlds collide and days are denied 
You can take my name 
But you'll never take my heart.


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

This is veгy interеѕting, Үou're a very skilled blogger. I've joіned your rsѕ
feed anԁ lοοk foгward to sеeking more of your fantaѕtic
post. Alsο, ӏ have shareԁ youг website іn my social netwоrks!

http://dj.beаtport.com/еventѕ/40113
Also visit my blog :: Rizzoli & Isles Season 3 Episode 15 No More Drama in My Life

Tanpa Nama berkata...

Unquestiοnаblу beliеve that which you said.
Yοur favoгitе justifіcatіоn aρpеareԁ tо be οn the іnternet
thе eaѕіest thіng tο be awаre οf.
ӏ sаy to you, I dеfinіtely get аnnoyеd whіle pеople сοnѕider worries that they plainly don't know about. You managed to hit the nail upon the top as well as defined out the whole thing without having side-effects , people could take a signal. Will probably be back to get more. ThanksWatch Elementary Season 1 Episode 11 Online
My homepage : Elementary Season 1 Episode 11 Free Stream

Tanpa Nama berkata...

Hi, Nеat poѕt. Theгe's a problem with your web site in web explorer, may test this? IE nonetheless is the marketplace chief and a big part of folks will leave out your fantastic writing because of this problem.http://upcoming.yahoo.com/event/10692582/IL/Chicago/Watch-CSI-New-York-Season-9-Episode-11-online-CommandP/Chicago-Theatre/
Feel free to surf my web site ... Watch CSI: New York Season 9 Episode 11 Command+P Online Free Stream

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink