Nora Danish Hasrat Bakal Bertudung Sepenuhnya



pelakon manis,comel Nora danish berhasrat untuk bertudung sepenuhnya

 “Saya sudah berubah, namun perubahan yang saya lakukan ini bukan secara mendadak tetapi perlahan-lahan. Alhamdulillah, saya sudah dua kali menunaikan umrah. Insya-Allah saya akan bertudung tidak lama lagi, saya sedang nantikan masa yang sesuai.” –begitulah kata-kata nora danish

nora danish yang sudah dua kali mengerjakan umrah juga menyatakan bahawa dia memakai tudung ini bkanlah semata-mata untuk trend dan bergaya namun dia telah memberi kenyataan sebegini

“Saya tidak mahu nanti ada yang kata saya bertudung kerana ikut trend sekarang. Saya ingin lakukannya dengan hati yang ikhlas. Saya juga ingin berterima kasih kepada peminat yang selama ini tidak putus-putus memberi semangat kepada saya.”


apa yang boleh dikatakan nora danish ni mempunyai kesabaran yang kuat dan cekal dengan tohmahan dan ujian yang dipancarkan padanya sebelum ini,sudah tiba masanya  untuk berubah dan tampil lebih comel dengan bertudung menutup aurat

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink