Home » , , , , » Ramjeet Raghav,Ayah Tertua Didunia Pada Usia 96 Tahun

Ramjeet Raghav,Ayah Tertua Didunia Pada Usia 96 Tahun

A FARMER has become the world’s oldest dad aged 96








 
Ramjeet Raghav mendapat gelaran sebagai bapa tertua didunia kerana mempunyai anak 

pada usianya 96 tahun. ketika anak lelaki keduanya mereka lahir bulan lalu. anak lelaki pertama mereka lahir dua tahun lalu ketika Ramjit berusia 94 tahun. Kelahiran anak keduanya membuatkan dia menjadi ayah tertua di dunia untuk kedua kalinya.

Doktor dan jururawat  di hospital di Haryana, utara India, terkejut ketika mengetahui Ramjit adalah ayah  bayi tersebut. Mereka tertawa namun akhirnya terpaksa menerimanya.

"Saya sangat gembira kerana dikurniakan anak lagi. Jadi jika seorang di antara mereka meninggal, saya masih mempunyai anak yang akan meneruskan nama saya," kata Ramjit.

Isterinya, Shakuntala, berusia 54 tahun. Kedua pasangan ini bertemu di sebuah masjid pada Shakuntala berusia 22 tahun. Shakuntala yang sebatang kara akhirnya memutuskan untuk menikah dengan Ramjit, yang walaupun  usia mereka berbeza begitu jauh .

Untuk Kekal Bertenaga Di ranjang Seperti Ranjit
Klik =sini

"Tidak peduli seberapa tua dia, saya cinta dan sayang dia, walaupun dia sering marah-marah," kata Shakuntala sanggup mati jika tidak bertemu Ramjit

Dalam urusan ranjang, Ramjit masih bertenaga. Shakuntala mengatakan, walaupun Ramjit sudah tua, namun untuk masalah seksual, lelaki itu seperti pemuda usia 25 tahun. "Bahkan lebih baik lagi, dia dapat 'bermain' semalaman. Dia juga ayah yang baik," kata Shakuntala.


Ramjit mengaku staminanya di ranjang membuat kebahagiaan. Setiap malam, ujarnya, dia bisa melakukan hubungan seksual hingga tiga sampai empat kali.

"keluarga terdekt saya bertanya apa rahasianya, saya jawab bahwa ini adalah kehendak Tuhan. Saya sehat dan menikmati hubungan seks dengan istri saya," kata Ramjit

Untuk makanan, Ramjit mengaku tidak ada menu khusus yang membuatnya tetap bergairah. Dia mengatakan, setiap hari hanya memakan kacang almond, mentega dan susu untuk menjaga stamina.


1 ulasan:

5zol berkata...

perghh.. kuat lagi enjin dia..

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink