Penjelasan Izara Aishah tentang isu menari tango





Izara Aishah Mohon Maaf Isu Video Seksi


sepertimana kita tahu video seksi aksi pelakon vanilla coklat izara aishah sedang menari tango itu berlangung di sunway universiti,Video tersebut sebenarnya dirakam oleh seorang pelajar kolej tersebut

namun sebenarnya persembahan izara aishah tersebut adalah projek semester akhir bagi pengajian Performing Arts dan Media tahun 2009 sewaktu Izara Aishah menuntut di Sunway Kolej. Ia tidak sepatutnya di paparkan kepada orang ramai kerana ia adalah salah satu subjek pengajian yang diambil pemarkahan oleh pensyarah.


“Secara jujurnya Izara tidak sangka video ini akan keluar di Youtube. Tarian itu adalah ujian peperiksaan untuk projek semester akhir Izara dan bukannya untuk bersuka ria.”
“Pemakaian pada waktu itu, lebih terperinci adalah kostum yang disediakan dan hanya dipakai untuk persembahan itu sahaja dan bukan harian,” tambah Izara lagi.
Izara yang kini sedang menjalani penggambaran untuk filem ‘Balun’ memohon maaf pada peminat dan berharap mereka memahami situasi Izara yang pada waktu itu sedang menjalankan projek semester akhir pengajiannya.
“Secara peribadi, Izara memohon maaf kepada semua jika video ini menimbulkan rasa tidak selesa kepada penonton dan berhenti tonton video berkenaan. Izara harap semua faham situasi Izara pada waktu itu.”
Jadi, Izara sudah menjelaskan tentang situasi yang berlaku. Video berkenaan hanyalah untuk pengajiannya dan bukanlah persembahan yang sengaja dipersembahkan untuk tontonan umum

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink