Home » , , , » Robo Fish,Robot Ikan Peliharaan Ciptaan Jepun

Robo Fish,Robot Ikan Peliharaan Ciptaan Jepun


Menakjubkan! Robot Ikan ciptaan Jepun ini - Anda suka bela ikan ? Tentu ramai yang suka,Tapi leceh untuk menjaganya. Tetapi Robot Ikan yang dicipta oleh syarikat Jepun Takara Tomy A.R.T.S ada penyelesainya. Syarikat ini telah mencipta Robot Ikan yang tidak perlu penjagaan yang rapi dan anda boleh memeliharanya seperti ikan yang sebenar di dalam akuarium.



Robot-Ikan bukan sahaja bertujuan untuk kelihatan seperti ikan sebenar, Malah lebih dari itu, Kelakuan ikan ini didalam akuarium memang kelihatan seperti ikan sebenar, Meragut-ragut rumput seperti sedang mencari makanan dan naik kepermukaan air untuk bernafas. Memang hebat ciptaan orang Jepun ni.
Ikan Robot ini menjadi kegilaan di Jepun untuk di pelihara

Ikan Robot ini seolah-olah sedang mencari makanan di celah batu

Berenang seperti ikan tulen


JOm kita tonton video


0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink