Home » , , , , , , » Perdana Menteri JEPUN Umum Pendidikan Percuma Kepada Semua Pelajar Malaysia

Perdana Menteri JEPUN Umum Pendidikan Percuma Kepada Semua Pelajar Malaysia

Perdana Menteri JEPUN Umum Pendidikan Percuma Kepada Semua Pelajar Malaysia



















Perdana Menteri JEPUN Umum Pendidikan Percuma Kepada Semua Pelajar Malaysia


Perdana menteri MALAYSIA dan Barisan Kabinetnya mengatakan bahawa jika pendidikan percuma di berikan pada rakyat malaysia, negara akan bangkrup.


Perdana menteri jepun sinzo abe hari ini telah mengetuai kabinet jepun bagi meluluskan biasiswa percuma kepada setiap pelajar dari malaysia untuk belajar di jepun.

bercakap kepada agensi berita fakap EP di tokyo hari ini, sinzo abe berkata,pendidikan atau biasiswa percuma ini di berikan kepada rakyat malaysia kerana negara jepunadalah negara yang berkebajikan. jepun kelihatan sangat mengasihani rakyat malaysia yang tertindas dan yang kena tindas.


tinjauan Dr @tiewnama di tokyo hari ini mendapati pelajar pelajar malaysia yang belajardi sana kelihatan sangat gembira, dan mereka juga telah berikrar untuk berbakti kepada kerajaan jepun atas inisiatif membalas jasa jasa baik kerajaan jepun,ketika di tanya kepada salah seorang pelajar malaysia yang belajar di jepun mengenai biasiswa percuma dari kerajaan jepun ini, mereka berkata,''sedangkan kerajaan jepun pun sanggup memberikan pendidikan percuma kepada kami, tetapi kerajaan malaysia mengatakan negara akan bangkrup dan rakyat akan malas jika semuanya di berikan percuma,


''''maka kami akan pulang ke malaysia jika pru 13 di adakan supaya pendidikan percuma dapat di adakan di tanah air kami..


SUmber

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

penipu tolong cek fakta dulu baru pos

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink