Home » , , » Awek Ni Akan bunuh Santa Claus Jika Tak Dapat Apa Yang Diingininya

Awek Ni Akan bunuh Santa Claus Jika Tak Dapat Apa Yang Diingininya



Setiap kali hari natal,kanak-kanak dan remaja akan menulis senarai apa yang mereka hendakkan dengan kononya santa claus akan memberikan hadiah kepada mereka pada malam hari natal kecuali kepada budak-budak yang nakal.

tetapi awek sorang yang bendul ini telah mengancam akan membunuh santa claus jika dia tidak dapat apa yang dia inginkan Makeeda Austin berumur 13 tahun juga mengancam akan membunuh rusa yang dinaiki santa dan memasak rusa tersebut..




dalam senarainya Makeeda Austin menuntut

-sebuah Blackberry
-wang
-justin bibier atau Austin Mahone
-kaca mata hitam

Klik=Sini

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink