Home » , , , , » Pemandangan Dalaman Baru Aras L4 Pejabat Google Di London

Pemandangan Dalaman Baru Aras L4 Pejabat Google Di London

google L4 floor

                                  
Google memerlukan idea-idea yang lebih briliant dari pereka ruang dalaman ,bagi membuatkan para pekerja mereka lebih selesa dan lebih santai,syarikat gergasi internet tersebut membuat tempat kerja mereka senyaman mungkin.


Markas Google di Victoria, London mempunyai tiga tingkat. Namun minggu lepas beberapa dari 350 stafnya mulai menggunakan sebuah tingkat yang telah diubah dan dikenali dengan L4, pada masa kini pejabat ini adalah pejabat paling trendi didunia.


google l4
Ruang kecil dengan sofa yang empuk, koridor seolah seperti dalam kapal angkasa, bahkan pekerja dapat bermain biliard dan video game pada waktu rehat mereka.



meja billiard dan ruang rehat yang selesa

“Kami mengupah pereka dalaman terbaik di Inggris dan menempatkan mereka bersama-sama dalam lingkungan yang sangat kreatif, santai, dan menarik.” kata Nelson Mattos, Wakil Presiden Teknik, Google yang dikutip Mail Online.




Di pejabat ini ada banyak makanan dan minuman yang ditawarkan. Ada sebuah "makmal kopi" yang melayani 19 campuran yang berbeza dan empat Restoran percuma, termasuk bar sushi, dan semuanya percuma.








Selain itu, ada juga pusat kecergasan, bilik muzik kalis bunyi serta ruangan bermain game dengan meja billiard, konsol video game dan TV Samsung yang besar.








AZIZULHAKIM: memang Best kalau bekerja dalam ni,gaji pun masyuk

1 ulasan:

whose berkata...

aku ingat kalau ak keje sini confim ak wat OT sepnjg masa cz selesa lagi duk sini dari balik umah..

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink