Home » , , , , , , , » Maharaja Lawak Mega,Boboi Atau Osbon,Siapakah Juara

Maharaja Lawak Mega,Boboi Atau Osbon,Siapakah Juara


Akhirnya saat yang ditunggu-tunggu sudah pun tiba,Pertandingan Maharaja Lawak Mega sudah sampai ke kemuncaknya.kumpulan Boboi,Osbon,Seahu dan Syok telah menjadi finalis untuk Maharaja Lawak Mega kali ini,Siapakah yang akan menjadi juara?Osbon atau Boboi boy..

juara akan memenangi wang tunai RM350,000 pada pertandingan Maharaja Lawak Mega ini.Dari yang dilihat selama ini,persaingan 2 kumpulan pelawak osbon dan Boboi sedang bersaing dengan sengit untuk mnedapatkan markah yang tertinggi,.Osbon yang dianggotai oleh Os dan Abon manakala kumpulan Boboi di anggotai oleh Afdlin Shauki dan Harun Salim Bachik..

Siapa yang menjadi maharaja dalam dunia lawak ini?saksikan Final Maharaja Lawak Mega di astro Warna malam ini


0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink