Home » , , , , » Teknologi: Behringer iNuke Boom : Dock iPhone Raksasa Dengan Tenaga 10.000 Watt

Teknologi: Behringer iNuke Boom : Dock iPhone Raksasa Dengan Tenaga 10.000 Watt




iNuke Boom adalah dock iPhone
terbesar dan paling keras di dunia iPhone, dengan lebar 8 kaki (2,4 meter), tinggi 4 kaki (1,2 meter) dan berat 700 pon (317 kg), yang juga pastinya tak akan membuat jiran anda senang.

Bukan hanya bentuknya yang besar, namun dock iPod dan iPhone ini dapat mengeluarkan daya bunyi sebesar 10.000WATT, atau setara dengan 125 speaker normal, serta dilengkapi dengan tag harga yang juga tak kalah besarnya, iaitu 30.000 dolar.

iNuke Boom adalah ciptaan Behringer, pembuat audio profesional dan peralatan musik dari Jerman, akan diresmikan pada bulan Januari tahun depan.

“Setiap orang berlumba-lumba membuat sesuatu yang kecil. Jadi kami mengatakan, ‘Mari kita membuat sesuatu yang keras.” kata Mark Wilder, wakil presiden komunikasi untuk Behringer, kepada LA Times yang dikutip Mail Online.

iNuke Boom tidak hanya diproduksi tetapi akan dilihat dan didengar pada Consumer Electronics Show 2012.
“Kami membuat satu ini sebagai prototipe, tapi kami akan membuat dan menjual Behringer iNuke Boom jika kita menerima pesanan,” tambahnya.

AZIZULHAKIM: whooa,bapak besar speaker ni,kuat pulak tu,.dah boleh buat konsert dengan hanya satu Behringer iNuke Boom.
Klik=SINI!

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink