Home » , , , , , , » Buku Teks Sekolah Arab Mengajar Bagaimana Memenggal tangan Mengikut Hukum Hudud Dan Syariah

Buku Teks Sekolah Arab Mengajar Bagaimana Memenggal tangan Mengikut Hukum Hudud Dan Syariah

Saudi Arabia School text book Teaching Hudud and Syaria Law
Untuk pengetahuan di Arab Saudi Buku teks diedarkan di sekolah-sekolah dan mengajar kanak-kanak bagaimana untuk memotong tangan dan kaki seorang pencuri di bawah undang-undang Syariah dan hudud.


 

Buku-buku pendidikan Islam ini,Dicetak oleh kerajaan Arab Saudi, juga memberitah remaja bahawa orang-orang Yahudi perlu dihapuskan dan homoseksual perlu 'dikemukakan kepada kematian'.


Namun Buku ini telah membawa kepada kebimbangan serantau kerana buku ini telah mempunyai unsur-unsur jihad dan ia memang sangat ditakuti oleh rakyat bukan islam..




Ali Al-Ahmed, Pengarah Institut Hal Ehwal Teluk, memberitahu Fox News: 'Ini adalah di mana keganasan bermula, dalam sistem pendidikan.

'Mereka menunjukkan pelajar bagaimana untuk memotong () tangan dan kaki pencuri, "katanya

Encik Al-Ahmed berkata, buku teks juga menyampaikan bahawa homoseksual akan dihukum mati 'kerana mereka mendatangkan bahaya pada masyarakat, seperti buku-buku sekolah Saudi '.

Encik Al-Ahmed berkata: 'If you teach six million children in these important years of their lives, if you install that in their brain, no wonder we have so many Saudi suicide bombers.'

Sesiapa yang masih sangsi lagi dengan hukum hudud boleh rujuk ==
Sembang Pasal:Oley!! Video dan Penerangan Mengenai Perlaksanaan Hukum Hudud

AZIZULHAKIM: Dekat Arab Saudi sudah ada,Malaysia bila?.

Sebenarnya ia bukan mengajar garis panduan untuk memotong tangan pun,Ia cuma Menerangkan bahawa setiap pencuri akan menerima balasan potong tangan,tapi media barat ni sengaja memburukkan cerita

DI mekah sendiri berapa banyak kes kecurian disana,jarang sekali kita mendengar kes kecurian disana

tapi ayat yang last sekali tu azizulhakim tak sokong,sebabnya azizulhakim mengambil teks ini dari media barat.sudah tentu mereka mengatakan umat islam ini hanyalah pengganas.

namun Umat islam bukanlah pangganas yang disangkakan,umat islam yang betul-betul menentang yahudi adalah pejuang agama islam.

Klik=Sini.

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink