Home » , , , » Vince Brasco,Orang Kerdil Jadi Bomba,Senang Sikit Nak menyelit

Vince Brasco,Orang Kerdil Jadi Bomba,Senang Sikit Nak menyelit



Vince Brasco itulah namanya,tubuhnya tegap,badanya berotot,Mukanya ganas,namun apakan daya tubuhnya kerdil,ia tetap comel dengan tubuh mininya itu..Vince brasco yang berasal dari pitts Burgh ini ditugaskan sebagai seorang bomba yang berani menyelamatkan orang ramai

Dengan ketinggina badanya hanya setinggi 4kaki lelaki berusia 19 tahun ini telah mendai sukarelawan untuk memadam kebakaran selama 4 tahun.

"Saya selalu berlatih di gym,ini dapat membantu kecergasan saya dalam tugas menyelamat,anda mesti kuat dalam pekerjaan ini"

World Smallest fireman

Walaupun kecil dia mampu mengangkat logam-logam yang berat,itulah kelebihan vince brasco,

Tapi kasihan kerana tiada baju anggota penyelamat yang muat dengan siznya oleh itu dia memakai baju yang agak besar,Semua kelengkapan pakaiannya ditempah berlainan.


remaja yang bekerja separuh masa di kedai elektronik ini telah belajar menganai bantuan kecemacan dan merawat pesakit dalam kecemasan..

AZIZULHAKIM: Tabik Spring kepada Bomba ni,Fizikal Bukan penghalang untuk melakukan sesuatu.
tapi sayang Muka ganas tapi comel..

Klik=SIni



0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink