Home » , , , , , , » Sembang Pasal: SBPA luaskan jurang kakitangan dan Pekeliling Sistem Saraan Baru Perkhidmatan Awam (DOWNLOAD)

Sembang Pasal: SBPA luaskan jurang kakitangan dan Pekeliling Sistem Saraan Baru Perkhidmatan Awam (DOWNLOAD)




sistem saraan baru perkhidmatan awam SBPA
TAhniah Buat semua penjawat awam dengan adanya pekeliling baharu ini,mungkin akan membuatkan anda berasa gembira dan berasa lega dengan tariff pendapatan yang baharu

namun bolehkah sistem saraan baru perkhidmatan awam SBPA dapat meningkatkan kualiti dan mutu kerja masing-masing? apa yang diharapkan dengan adanya sistem saraan baru perkhidmatan awam SBPA ini mutu dan kualiti dan pekerjaan haruslah dititik beratkan setimpal dengan apa yang diberi.

kita bernasib baik tinggal dibumi malaysia dengan adanya sistem saraan baru perkhidmatan awam SBPA kita berasa bertuah kerana diberikan kelebihan seperti ini..
namun awas! SBPA luaskan jurang kakitangan

KUALA LUMPUR – Kongres Kesatuan Pekerja-Pekerja Di Dalam Perkhidmatan Awam (CUEPACS) mendakwa sistem Saraan Baru Perkhidmatan Awam (SBPA) hanya membuatkan jurang tangga gaji kakitangan antara pekerja atasan dan bawahan lebih luas.

Timbalan Presiden I CUEPACS, Azih Muda berkata, pihaknya kini sedang membuat kajian mengenai perkara itu dan akan membuat pendirian muktamad pada 14 Disember ini. “Buat masa ini, kami berpendapat ia akan meluaskan jurang antara kakitangan apabila pengurusan tertinggi menerima kenaikan sehingga 40 peratus manakala sokongan pelaksanaan kenaikan itu bermula 10 peratus.

“Pengurusan profesional ini, gaji mereka sudahlah tinggi ditambah lagi dengan kenaikan yang banyak, jurang itu semakin ketara,” jelasnya ketika dihubungi Kosmo! di sini semalam.

kosmo= SBPA luaskan jurang kakitangan
SBPA luaskan jurang kakitangan

untuk mendownload pekeliling Sisten Saraan Baru Perkhidmatan Awam

klik=SBPA - Sistem Saraan Baru Perkhidmatan Awam

 

AZIZULHAKIM:Untunglah jadi penjawat awam,banyak intensif,boleh pakai Mercedes.tambah rumah banyak-banyak

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink