Home » , , , , , , » Ada Lagi Gay Boy Melayu Kahwin Kali ni di Greece

Ada Lagi Gay Boy Melayu Kahwin Kali ni di Greece




Jika sebelum ini Kita mnedengar Kisah Menggemparkan seorang Gay Boy Ariff Alfian Rosli seorang student tajaan petronas berkahwin dengan mat salleh,memang kecoh satu malaysia.memalukan umat,Ramai yang memberikan respon,Mana Taknya orang hantar pergi sana untuk belajar,bukan mencari keaiban kaum dan memalukan keluarga,kalau berpolitik kat sana tak apalah juga..

untuk rujukan =Sembang Pasal :Perkahwinan gay lelaki Melayu pertama Malaysia Ariff Alfian | AZIZUL HAKIM

=Sembang pasal: Gay Boy Ariff Alfian menegaskan Dia Tetap Muslim | AZIZUL HAKIM

Untuk pengetahuan sebelum berita tentang Ariff Alfian Rosli The Most Gayest Malay BOy,Sebenarnya Ada lagi seorang gay boy yang telah berkahwin dengan orang putih,kalini di Greece pula,.Namun Identiti Lelaki Terbabit masih belum diketahui.


“Dan ketika melayari satu blog yang diberikan sahabat fb (Facebook) tadi, rupanya baru tahu bahawa arif alfian bukanlah lelaki Melayu Islam yang pertama kahwin dengan lelaki Mat Saleh di luar negara. Lihat bawah neh (ini),” catat sozcyili.blogspot.com merujuk kepada gambar seorang lelaki berpakaian lengkap bersongkok dan bersamping berpimpingan tangan dengan seorang lelaki Inggeris.



AzizulHAkim:Apa nak jadi dengan dunia sekarang.Harap apa yang berlaku ada hikmahnya.Banyak-banyak berdoa agar mereka kembali pulang ke pangkal jalan.Jangan sampai Tuhan turunkan bala kepada kita semua..

Sumber Berita

KLik=Sini

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink