Ciri-Ciri Awek Impian Pilihan Si Jejaka

















Ciri-Ciri Awek Impian Pilihan Si Jejaka



Ciri-ciri Gadis impian Jejaka




Ciri-Ciri Gadis Boleh Dibuat Isteri






Bagi anda dan semua orang mencari pasangan yang sesuai itu adalah penting untuk meneruskan kehidupan bersama pada suatu hari nanti,Bagi lelaki atau Si jejaka Mereka pasti akan mempunyai ciri-ciri gadis atau awek impian mereka,

Bagi kaum lelaki untuk mencari awek impian yang akan menjadi suri kepada mereka sememang mahukan awek atau si gadis yang sempurna Bagi mereka biarlah awek tersebut menjadi isteri mereka bukannya menjadi sandaran untuk melepaskan rasa ingin bercinta. Namun, ada juga kaum lelaki yang menjadikan awek itu sebagai alat untuk memuaskan nafsu. Mereka ini adlaah mereka yang tidak mampu mengawal hawa nafsu mereka.
bagi aku bukannya atas dasar kecantikan semata namun dari segi kelembutannya,kebolehan menguruskan seorang suami dan kerja-kerja di rumah..serta keimanan awek tersebut.

Antara ciri-ciri awek Impian pilihan jejaka
:

1) Pandai memasak
- Mereka suka awek yang pandai masak sebab bila dah kahwin nati tak perlu bazirkan duit untuk makan dekat luar. Tambahan kalau gaji yang dapat tak seberapa.

2) Pandai Menjaga Anak
- Ini adalah lebih kepada kasih sayang. Jika awek tu pandai jaga kanak-kanak, pastinya dia juga pandai menjada anaknya sendiri kelak.

3) Pandai Mengemas Rumah
- Kalau tak pandai, alamatnya rumah bersepah la nanti. Jadi sarang tikus kot.

4) Pandai Berdandan Dan Bergaya
- Ini tak wajib tetapi sebaiknya awek tu mesti pandai berdandan dan jaga keterampilan diri dia. Jadi taklah terlalu nampak seperti mayat hidup jika dibawa ke mana-mana majlis yang besar-besar.

5) Pandai Berbicara Dan Mencari Wang
- Seseorang itu mestilah pandai berkata-kata. Senang nak ambil hati bila dah berkahwin nanti. Tak lah bosan cakap sorang-sorang. Dan awek tu mesti pandai berdikari maksudnya tidak bergantung kepada duit mak ayah semata-mata.


6) Pandai Agama
- Ini adalah wajib. Awek tu kalau nak tengok dia pandai agama ke tak tengok bila dah amsuk waktu solat. Mesti dia akan ingatkan kita agar bersolat dan jangan tengok dia pakai tudung semata-mata kerana zaman sekarang ramai yang pakai tudng sebagai satu fesyen semata-mata.


Sumber





















Awek Impian lol

AZIZUL HAKIM: Jangan pedulikan gambar diatas,TAU!!!,,Jagi Sudahkan anda menemui Awek Impian anda atau masih mencari? atau pun bagi si gadis adakah anda tergolong Awek Impian seorang lelaki??


Klik=Sini

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink