Home » , , , , , , , » Aktress Korea Liu Yuxin tak Pakai push up Bra,Hampir Mendedahkan Puting Payudara

Aktress Korea Liu Yuxin tak Pakai push up Bra,Hampir Mendedahkan Puting Payudara



Pelakon terkenal Korea Liu Yuxin banyak berlakon dalam drama korea,menunjukkan bagaimana cara untuk tidak memakai push up bra dengan mendedahkan bukannya sedikit malah terlalu banyak bahagian payudaranya dan menyebabkan kekecohan di seluruh internet Cina.

Liu Yuxin bintang terkenal Dalam siri Hunan tv,adalah generasi pelakon yang segar dan namanya sedang naik



Baru-baru ini, dia muncul di Festival Kecantikan memakai gaun yang menakjubkan, tetapi manakala mata orang tertarik ke dadanya menonjol, ramai mula mengkritik beliau dengan dipanggil "blue vein boob".

Liu Yuxin berkata=
'When you're young and can flaunt it, then you should flaunt it. When you're old you can't flaunt it, even when you want to."


0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink