Home » , , , , , , » Awek ni Tidur Telanjang/bogel bersama Babi Selama 104jam

Awek ni Tidur Telanjang/bogel bersama Babi Selama 104jam

Seorang gadis berusia 30 yang belajar jurusan kedoktoran tidur dalam keadaan berbogel/telanjang bersama babi di sebuah kandang didepan salah satu galeri di Art Basel Miami 2011, dan pengunjung dapat menontonnya telanjang, melalui cermin kaca selama empat hari.

Walaupun mengakui memiliki rasa takut terhadap kuman, namun untuk ,Miru Kim memutuskan untuk hidup bertelanjang/berbogel dengan babi selama 104 jam,

Ia mengatakan bahwa pekerjaan ini membantunya mengatasi rasa takutnya, yaitu takut akan kegelapan, takut pada aktivitas yang berbahaya serta takut akan kotoran.
                                                        naked girl sleep with pig

Dia terinspirasi untuk membuat “I Like Pigs and Pigs Like Me” setelah membaca buku Five Senese, karya filsuf Prancis Michel Serres.

AZIZUL HAKIM:
ada lagi yang berbogel dan telanjang atas nama seni,peringatan buat semua semakin ramai yang berkelakuan begini,memang pelik dan tak ada rasa kemaluan.

dengan babi pun nak tidur berbogel,malu la dekat babi babi tu,
nasib baik tidur dengan babi,kalau tidur telanjang dengan lelaki?memang tak sampai kot 104 jam..haha

gila dan bodoh semua ini,

4 ulasan:

MrPingu Gonzalesz berkata...

xde keje pompuan nih >.<

Unknown berkata...

mt pingu: pompuan bengong tu

amirnawawi berkata...

Takde benda nak buat la tuh. Buat macam nih femes jugak dia..

Lucy berkata...

Follow Awek ni

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink