Tips Tengah Malam: 4 teknik membuatkan wanita Klimaks 18+


lelaki perlu tahu tentang masalah wanita ketika menjalani hubungan seks.,
Mengikut kajian di Barat antara 33 peratus hingga 67 peratus wanita mengalami masalah ketidakpuasan dalam hubungan seks atau memiliki libido rendah.

 

4 step to make female orgasme
-- Kesulitan dari segi rangsangan, mengambil masa yang terlalu lama dan mungkin gagal mencapai klimaks. Lambat-laun, keadaan ini akan menyebabkan satu lingkaran yang buruk dan akhir sekali menyebabkan wanita menderita.
teknik membuatkan wanita klimaks,dan mudah terangsang

--Sakit semasa melakukan hubungan kelamin (dispareunia). Kesakitan sama ada pada kawasan luaran ataupun dalaman. Banyak penyakit yang berkaitan dengan sakit puan boleh memberikan kesakitan ini.

4 teknik mambuatkan wanita klimaks

1.Pakai Minyak Wangi


Bau merupakan panca indera terkuat ketika datang ke fungsi seksual atas dua alasan: Pertama, karena minyak wangi itu akan menendang libido.

Kedua,, aroma gairah meninggalkan kesan paling mendalam.Ia mendapatkan bau tubuh anda sesuai seleranya.

2.Urut kakinya

Sebagian besar dari Anda mungkin tak menyedari pentingnya pemanasan melalui kaki dalam meningkatkan kemungkinan dia mencapai orgasme. Menurut para ilmuwan Belanda dari University Groningen, kemungkinan meningkat sebanyak 30%. Jika Anda ingin mencuba sesuatu yang seksi, urut kaki dengan gel pemanasan, terutama jika Anda berkonsentrasi pada telapak & ruas kakinya, yang terkait dengan zona sekitarnya sesuai dengan grafik refleksi. Selain itu, bibir, tangan, kaki, dan alat kelamin mendapatkan bagian terbesar ruang otak membuat rasa sex mereka meningkat .


3. Fokus di sekitar Clitoride


Ketika anda sdg di antara kedua kakinya, manjakan dia lebih dari yg lain, dia sebenarnya ingin anda memainkan lidah di sekitar clitoride. Jika Anda memainkan lidah Anda di sekitar kepala cliotoride, berkonsentrasi pada posisi jam 0:10 dan 2:00 wilayah sekitar klitoris, dan kemudian dengan lembut slipkan lidah Anda di wilayah itu, Anda akan lihat dia mengerang trpuaskan. Cara terbaik untuk melakukan manuver ini, anda berhadapan dengannya, tangannya memeluk di punggung anda. Dia akan mendapatkan untuk bersandar ke kepala tempat tidur sehingga ia dapat mendorong & bergoyang dengan mudah, Anda tinggal mengatur irama permainannya.




4.Cium sisi kanan tulang belakang


Sentuhan di sisi kanan tulang belakang seorang wanita membuatnya lebih trangsang drpd sisi kiri, mungkin karena sisi kiri otak mengendalikan sisi kanan. Anda menciumnya di sana, dia dgn lembut menggoda, hanya pastikan Anda bergerak melengkung lebih intens dari sentuhan lurus.

0 ulasan:

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink