Home » » Segmen The Garang - Zaman Paling Best Bagi Aku

Segmen The Garang - Zaman Paling Best Bagi Aku

nak coba join segmen dari the garang..jom coba=coba..klik banner dibawah ya...



zaman bila paling best bagi aku..
ZAMAN PERANG..bukan..bukan
ZAMAN BUJANG..itu dulu-dulu,,sekarang pun bujang lagi..hehe
ZAMAN KANAK-KANAK..itu bloger lain dah ramai buat..
tu la masa kecik-kecik taknak gunakan dengan betul..
..jadi macam sekarang,dah besar pun terikut dengan upin dan ipin..




zaman paling best bagi aku adalah
zaman time aku masuk matrik dulu..
punya lah takut,,bukan takut apa..takut drop pelajaran jer..setahun jerkan.jadi cuak habis..
kira nak lari jaa..ambik bidang lain..macam -mcam aku mintak sehinggakan aku interview sebagai jururawat lelaki...nak lari dari matrikulasi punya pasal..
nak buat macamna jodoh aku tetap lekat di amtrikulasi..
memang singkat masa tu..tapi enjoy itu tetap mesti,,,tiap minggu outing main bowling
kelas dah macam kat sekolah...pergi pagi balik petang,,tapi ikut rules aku balik tengah hari jugak,,,

tapi sekarang dah masuk u baru aku tau zaman aku dok matrik dulu lagi tenang dari zaman sekarang ni,,,,serius,,walaupun setahun ia amat bermakna..wahai kolej mara kulim..walau tak best mana pun..aku tetap nak kata best jugak..


1 ulasan:

the garang berkata...

terbaikkkk. zaman belajar paling besttt!! hehehe

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink