Home » , , , , , » wahai kawanku minggu depan adalah minggu yang agak sibuk untukku..

wahai kawanku minggu depan adalah minggu yang agak sibuk untukku..

ini adallah luahan parasaan saya terhadap apa yan g berlaku harini..dan persediaan study untuk menghadapi paper exam subjek dragon killer punya payah nak ingat...setahun hanya sekali jer tau,.
entri ni juga ada versi ibu ku cantik.sebab tu ayahku melamar ibuku dulu......
aduh,,,

minggu depan adalah minggu yang last exam week..tapi amat padat..3 paper dalam satu minggu,,,kalau spm tak pa lagi..ni univesiti broo...matlamat dan impian kena disatukan..dengan hikmah kita meneroka bro...ijazah bro..bukan senang..lainlah yang beli tauliah secara haram tuu!!..

mungkin ramai blogger yang membaca blog aku ni dalam universiti yang sama...tapi serius segan laa nak jumpe dapan muka nan korang bukan taknak join perjumpaan....aku ni tulis ja pong -pang-pong pang je kan..sebenarnya pemalu orang tampbah-tambah lagi depan awek cun bertudung bawal ekin berselendang kepala ala-ala blogger kiut comel... yuyu zulaikha..
...harap nanti bila sambung ipta..prestasi pelajaran yuyu sama dengan prestasi blog sekarang ni..yer memang yuyu pandai berceloteh awak terrer yuyu......

dah la tadi kat library kena tahan polis uthm..siapa yang ternampak..ya itulah aku...tulis entri macam menarik tapi muka tak hensem pun,.buat hal pulak tu..hehe..
nak wat camner,..kita yang buat,,.kita dah buat..berani tanggung risiko..ada moral value untuk aku sendiri disitu..
kita sebagai blogger juga perlu jaga tingkah laku diluar sana ya..

kita blogger ni jugak sentiasa di pandang dan dianalisa oleh pembaca kita..

dalam blog bagi nasihat bukan main,,kat luar takhabis-habis dengan perangai tak senonoh,,,tak baik tu..

pembaca kita kenal kita tau..tapi kita tak kenal pembaca kita tau..mereka sentiasa melihat..ow..macamni laa blogger ni..

alamak terlajak sudah..okay kita kembali dengan kesibukan minggu ini,,,
kepada sesiapa yang join giveaway dan bloglist sori la sebab respon lambat sikit minggu ni.. tekan link yaw. kalau nak tengok senarai peserta yang sporting dan mencintai vespa...
.
padat dengan exam..kena fokus exam yaa..nak cover pointer ni..mana tau dapat 1st class degree..dah tak payah bayar
Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional yang aku pinjam ni..jimat sikit duit..boleh belanja orang umah makan hari-hari bagi dia gemuk..buat bantal peluk..hehe..

sapa la yang nak kat aku ni hanya seorang insan menumpang diatas dunia..
aku dengan caraku..
yang sederhana..

so.. kepada cik sakura brader abg khairil
juga kepada penunggu GERBANG MAYA MELANKOLIA SEGAR dan lain-lain anda memang terbaik..sentiasa menjadi responden yang setia.. sejuk hati aku kalau post aku ada komen pembaca tau..sori la minggu ni saja yer...saya tak berapa nak update sangat..na..

bagi yang lain jangan kecik hati..terasa dan buat touching lebih pulak na..korang juga terbaik..terbaik..tarak juai woo....kita geng kan....senarai vespa degil friends.... walau hanya dalam alam maya kita tetap mesra ok..

takpa kan melalut panjang-panjang malam ni..modal untuk seminggu ni..tu yang panjang hehe...harap siapa yang baca ni sabar membacanya ya..peace..

tolong doakan azizulhakim dapat jawab exam dengan selamat,tenang dan berjaya untuk mengejar segulung ijazah yer..memang berat dan ia amat bermakna..
selalu kita terkenangkan zaman sekolah sebab tak menghayati pada zaman tersebut..sekarang aku nak hayati zaman kat U ni dengan penuh makna dan penuh sentimental..haha..
biar tak menyesal dan tersenyum bila terkenangkan dihari tua kelak...

boleh bagi tau kat anak-anak..abah dulu sorang blogger,..abah dulu pelajar baik...abah dulu ada vespa cantik.....memang best kan..oh..indahnya jika berangan mat jenin ni..

dikesempatan ini juga..saya ingin mengucapkan selamat hari ibu,,kepada ibu-ibu yang membaca blog ni yaa..dan juga bakal ibu yaa..exspecially Makbed\ walau tak pernah sua muka..tapi entri mak bed memang sporting dan best..
mak bed- semoga dapat baby comel macam vespa degil ni yer...tapi jangan degil-degil pulak..

anak itu adalah rezeki yang dikurniakan,...produktifkan keluarga anda,,. berdoalah selalu agar anak kita menjadi insan yang berguna dimasa besar mereka,..
pandai menilai baik atau jahat.. taat melakukan ibadah..biar anak jadi ustaz lah senang...sejuk ibu yang mengandungkan...terima kasih ibu-ibu sekalian...

terutama ibu saya juga..siti zainon binti mat jani..walau pun akim selalu jauh dari mu,.walaupun telefon deret mengadu duit belanja makan kureng hehe.walaupun dah banyak dosa akim buat..terima kasih atas belaian kasih sayang mu dan tunjuk ajarmu supaya akim menjadi insan yang berguna... insyallah semua pesanan akim tanam dalam hati sanubari.. tak juga kepada my otai abah idris bin jalel..tarak jumpa punya abah camni..sporting...walau pendiam tapi penuh bartanggungjawab...rajin berkerja... relax dan tenang mengahadapi masalah keluarga..serius akim nak tau cara-cara abah bina keluarga kita yang bahagia ini..apa rahsianya..supanya akim menjadi ketua keluarga stylo macam abah....

nama manja saya akim..hehe

walaupun keluarga kita tak tip top macam keluarga lain hanya biasa-biasa saja..tapi keluarga kita tetap besatu..air dicincang tak akan putus..
bila nama bertaut darah kita tetap bersama selamanya..

sesungguhnya kasih makwe membawa kepelamin,kasih ayah membawa sejahtera
dan kasih ibu membawa kesyurga


ada jugak makwe tu yer..hehe.,

eh panjang sangat ke...sampai disini sajalah entri wakil untuk entri lain-lain untuk minggu ini yaaa..terima kasih sebab sudi membaca..jasamu dikenang..keep in touch in our heart selamanya,,.love you all my friend
.
muaaahh--muaaah..emmuaaahh..
..boleh ke blogger lelaki buat camni..

tak kisah laaa..yang penting aku ni keras ok..
bukan berperangai seperti dua alam...
aku pecinta wanita..pencuri hati acha septriasa dari irwanshah yang sanggup tunggu sampai saat aku menjandakan sayangku acha septriasa tu..

wahai acha septriasa lihat awan disana..begitulah cintaku padamu..mendung petir guruh berdentum...hitam gelap kelabu najis kuda khunsa..
adakah cintamu terhadap ku begitu juga,,
oh..terima kasih sweety baby ku acha.
.mulut kau kiut lah yang membuat aku menjadi petir guruh berdentum..
ai macam lain ja ayat..hehe

takat ni jer,,jari jemari yang kuat tampar-menampar ni pun  dah letih..ape pun tak boleh,,, ape pun tak boleh..

agaknnyer cukup tak satu page entri  ni ??.agak panjang jugak la dari entri yang lain,,.bukan apa..aku nak ajak koran besembang  dengan aku dalam entri ni,,,..komen komen la yer,...kita  buat ruangan komen tu macam warung kopi cik salmah janda ya..biar mesra dalam ni...nak pekena aku pun tak pa..nak kritik pasal kene senda dengan polis uthm tadi pun tak pa..rasanya ada blogger jugak dalam ramai-ramai tengah study kat meja dinner library..saya tadi tu...malu woo.
mintak maaf ter jika yang melihat..jika selama ni anda membaca dan enjoy dengan blog ni tapi bila tengok aku kena tangkap tadi abg polis uthm yang gebu-gebu..rambut bau wangi .. ketiak bau shuhrah.bau .perfume silky girl.walau sebenarnya bau macam puaka pokok kekabu..hujung kampung parit sulong..

kau sporting jer bro saman aku dan takutkan aku dengan tegasan-tegasan seorang pekerja yang amat bertanggungjawab  tu sekolahkan aku dah begitulah hasilnya aku sudah insaf untuk semester ni..hehe..
semester depan tak dok dalam kolej dah..dok rumah sewa.dah boleh balik lambat tengok bola kat kedai mamak..hehe..

nak tau aku buat salah apa tadi..masuk kolej ikut jalan belakang..tak ikut pagar depan....
sebenarnya saja nak cari pengalaman lalu ikut jalan belakang..baru tau bagaimana keadaannya sekali kantoi dengan brader polis pulak..- ni ayat cover macho..hehe


ni aha aku bagi gambar untuk pengubat rindu selama seminggu yer.. korang rindu..roger-roger lah yer,..mst tak dilayan.. hanya call sahaja selain waktu pejabat...
..alamak macam iklan dalam mudah ,my,...



walaupun tak sekacak aaron aziz..tak semacho syamsul yusuf..tak sejambu justin bibier..tak cekacak artis K-pop kore..bukan versi kali lepak nak popular tak ukur perut sendiri iaitu k pop malaysia

tapi sudah cukup menjadi bualan dan kegilaan mak cik makcik kampung aku..sebab apa..
oh si budak ni pakai vespa,,misai nipis ala-ala mat karung guni,.
pakai vespa..
diorang teringat kenangan bercinta dengan arwah suami diorang dulu..
tapi bukan untuk makcik tu la..
untuk dibuat menantu..supaya berkahwin dangan anak daranya yang cun melecun..bersih budi pekerti..tak bergaul dunia luar,..akaun facebook pun tak ade..rajin ikut mak pegi tarawikh..
oh manisnya kalau dapat bini macam ni kan..ah..berangan ja aku..

okeh lah nak tau berapa lama tulis entri ni sampai pukul 2 padi samapai 5 setengah kalau naik bas dari johor..dah sampau hentian puduraya dah agaknya..;

ok wasalam..asalamuailaikum..selamat bertemu kemabali pada minggu hadapan dengan semangat cuti yang baru
selamat maju jaya..ni pesan lagi sekali..jangan lupa doakan untuk exam saya tau...jadual ada kat sini exam?..aku tetap berdegil | AZIZUL HAKIM..terima kmasih atas jasa baik blogger sprting macam korang tak kira di malaysia.indonesia..negara jiran asia tenggara..mahupun amerika latin dan maghribi..semoga awek maghribi tertarik bila baca blog aku ni...
jasamu dikenang,,,


ini baru blog personal..tulis pasal hal sendiri...hehe..tapi alamak panjang sangat.
kebas jari ni ha...pewiit..awek kedai seven E sorang volunteer boleh.. tolong urut tangan saya kebas ni,..kata available 24 jam,..boleh laa

5 ulasan:

teratai berkata...

Good luck semga dpt jwb w/p payah!Kdg2 yg payah tu kita score tinggi!

cik sakura berkata...

amboi mmg kena sabar baca entry ini..apa-apa pun good luck untuk exam ye..

Unknown berkata...

Akim...terima kasih linkkan blog aku dalam entry yg panjang ni...aku sudah baca apa yang akim tulis tu..kira boleh lah dilabelkan aku sebagai seorang yg penyabar le...

apapun aku ucapkan semoga hg selamat menjalani exm dan berjaya semoga dapat 1st class degree dan tak payah bayar balik PTPN dan terus dapat offer kerja yang bagus2 dan dapat beli keta besar moto besar rumah besar dan dapat pula makcik2 yg rekemenkan anak dara depa yang tak besar tapi cun melecun...boleh tambah koleksi vespa2 dan semoga dapat buat muzium suatu hari nanti..amin....panjangnya doa aku ni...

haha..teringat balik dulu2 time sekolah mai sekolah ikut pintu depan pukul 10 keluar ikut pintu belakang..mcm pendatang haram...yang bestnya boleh pakat sekali dengan ketua pengawas keluar lepak2 kat rumah sewa member...itu dulu, dah jd kenangan...

syuxer berkata...

hahaha tq bro coz sebut nama blog aku..:)..hahah sempoi gila entry ko kali ni..good luck in ur exam bro...wat yang terbaik..tumpukan perhatian study tuh..pah tuh ko bakar balik blog ni..:)..

biasalah pengalaman kena tangkap dengan abe polis u..aku pun nakal gak time sekolah menengah dok asrama asyik lompat pagar nak tengok bola world cup heheh..malam2 gak berhambat dngan warden hahah..kenangan beb..

selamat menjalani exam dan maju jaya..jumpa lagi dan assalamualaikum..

Makbed berkata...

gilo penyabar aku nak habih baca entri ni. ihh...

Penafian

Segala video, gambar, artikel & fail yang dipostkan ke blog Realiti Insan adalah untuk bacaan umum semata-mata. Admin tidak terniat sama sekali untuk mempengaruhi fikiran pembaca blog ini. Artikel-artikel yang terdapat dalam blog ini didapati daripada pelbagai sumber seperti website & daripada pelbagai blog. Jika anda adalah pemilik hakcipta atau pemilik sebarang bahan di dalam blog ini, sila hubungi admin untuk di remove atau memberi kredit ke blog tersebut. Untuk artikel atau entri yang ditulis oleh admin anda bebas untuk menyebarkkannya.

Kepada sesiapa yang ingin berkongsi sebarang cerita yang menarik boleh email terus cerita anda ke email kami: azizulhakim4647@gmail.com

busuk

Sertai Kami

Recommend on Google
Dikuasakan oleh Blogger.

Followers

Blog Archive

ping

My Ping in TotalPing.com Submit Your Site To The Web's Top 50 Search Engines for Free! Malaysian Free Auto Backlink Exchange OverShopping Link Exchange Automatic Backlink